poniedziałek, 27 maja 2019

Moja wizyta w kociej kawiarni w Toruniu

We wtorek 21 maja wraz z moimi znajomymi udałam się do kociej kawiarni. Znajduję się ona na ulicy Prostej 17 w Toruniu i nazywa się Neko Cafe. Muszę przyznać, że wizyta w tym miejscu marzyła mi się od dawna, ponieważ kawiarnia istnieje już ponad rok, ale jakoś nigdy nie udało mi się znaleźć czasu, aby tam przyjść.

W kawiarni mieszkają 3 koty. Widać, że zostały one wybrane ze względu na swoje charakterystyczne cechy, przez co łatwo zapadają w pamieć. Moją uwagę przykuł kot o rasie orientalny krótkowłosy ze względu na jego dość nietypowy wygląd. Był to kot najbardziej energiczny z wszystkich i najchętniej podchodził do ludzi.


Następny to piękny, biały kot rasy maine coon z oczami o różnobarwnych tęczówkach. Również przykuł moją uwagę.


Ostatnim kotem jest duży zwykły dachowiec o rudym umarszczeniu.

Podobny obraz

Obiekt oceniam na plus ze względu na dbałość o higienę, dlatego że już przy wejściu znajdziemy informacje o tym, aby po wyjściu użyć żelu antybakteryjnego, który się znajduję w kawiarni. Koty są zadbane, a miejsce jest bardzo klimatyczne i przytulne. Myślę, że jeszcze nieraz powtórzę swoją wizytę.
Podobny obraz

1 komentarz:

Moja wizyta w kociej kawiarni w Toruniu

We wtorek 21 maja wraz z moimi znajomymi udałam się do kociej kawiarni. Znajduję się ona na ulicy Prostej 17 w Toruniu i nazywa się Neko Caf...